Förskole start

Hej!! Lämnade Lowisen på förskolan nyss. Jag var lite nervös, då hon vart hemma 7 v, men det gick hur bra som helst :) sprang in till alla saknade leksaker och kompisar. Jag fick klapp på kinden, sen var det bara å gå! älskade barn. SÅ, nu sitter jag här med en tallrik fil och hög musik och ska kicka igång dagen är det tänkt.

PM till examensarbetet ska skrivas. Helst ska det vara klart till på onsdag, då  jag startar på riktigt...
måste erkänna att jag mår rätt gött i min ensamhet nu! det är skönt att få längta lite efter skrutten ibland, nu när vi umgåtts så mycket ;)

Ska sätta mej o beställa hem lite kort på gumman också, vi ska göra en liten tavelvägg med fina kort på prinsessan <3








Nu kör vi! ha en bra dag.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0