Lekparks bus

Tjo!

Idag har vi spenderat förmiddagen i en lekpark tillsammans med Anna & barnen :) en riktigt lyckad sådan. barnen lekte fint och inget krångel, sånt gillar vi :)




mammas fotbollstjej




fruktstund ;)

Vi har bestämt oss för att göra små tripper istället för solsemester den här sommaren.. Den första trippen går till Norge och våra vänner Hanna, Robin & Linne'a till helgen, ska bli riktigt mysigt.
Helgen därefter tar vi en tur till Eskiltunas djurpark, tivoli och en hotell natt där. kankse vi stannar till vid gustavsviks badhus på vägen hem. Kommer bli gött!!

Nu ska jag passa på o vila mina blå jag också, presic som sessan.

ikväll ska ja o desi hitta på nåt, bara hon å jag :)

Kram hörrni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0