Mycket gjort

Hejsan!

Idag fick Lowa vara hemma o mysa (och hjälpa till o tvätta) hon tycker det är jätte spännande. Först får man åka hiss, å senn stoppa in tvätten... :) Vi tog en liten städdag idag som har varvats med bus & gos, såklart.

Vår soffa är nu återigen VIT, gött.

I lördags var mommo här på besök o hon hade köpt en baddocka till Lowis, mycket populär. Vi invigde den igår:

 


vatten ÄR kul!



när jag skulle dammsuga det sista, ville Lowa se på nalle puh en stund å det fick hon. Hon satt som ett ljus.

Tror jag ska ta o skriva lite till på ett arbete till skolan nu, innan jag hoppar i säng. Imorgon ska Lowa till dagis och jag ska upp till skolan. Senn blir det födelsedagskalas på kvällen ;)

Idag fyller min faster år, GRATTIS!! vi ses imorrn.

 

Kram på er så länge..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Och inte glömma att våran vakthund höll på att skrämma livet ur eran prinsessa. FÖRLÅT!! Hon tror hon äger hela huset :) Kram

2010-02-03 @ 09:51:55
URL: http://cariisma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaha, hihi. Hon är jättesnäll, men lite rädd för barn bara :D Men verkligen inte meningen att skrämma livet ur er :) kramar!

2010-02-03 @ 14:12:54
URL: http://cariisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0