Nu så..

...är vi på benen igen. Iallfall 2 av oss. M ligger här brevid och hackar tänder och har 39g feber. Gick ner till hagahallen nyss och köpte alvedon åt han. Han ska ju börja på nytt jobb imorrn, så nu tar vi natten o hoppas att den jagar bort de sista basilusekerna. Jag låg hela dagen igår och var magsjuk. Kan vara bland det  värre som finns. Fyyy... När jag sänt ner m till affären för att köpa lite blåbärs soppa o div. var jag tvungen o kuta in på toa, jag lämnade dörren lite på glönt, ifall skruttan skulle bli lessen. Då kommer hon in till mej o lägger en hand på min rygg och bara står där o ä' go :) med sej har sin sin filt som hon håller upp åt mej, smöla, du är så GO.

Men idag har iallafall Lowa vart som vanligt ;) pusslat,lekt, dansat till mora träsk, åkt pulka med mamma, m.m m.m






Kommentarer
Postat av: Jessica

Det lät inte alls trevligt att vara sjuk :( Min sambo var nere å knackade på hos er igår, hoppas inte han väckte er om ni vilade?? Vi skulle skotta våran balkong och ville bara höra så inte eran lilla tjej låg ute i barnvagnen ifall det rasa ner nåt. Kramar

2010-02-22 @ 09:44:56
URL: http://cariisma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0