Gymnastik

Hej!

Att försöka klä sig själv är det Lowa har roat sej med en stor del av eftermiddagen  idag :) allt skulle på benen. Tröjor, byxor,mössor..allt :) men hon är duktig, hon fick på sej ett par pyjamasbyxor rätt, senn reste hon sig upp och försökte dra upp dem också :)

Hon har de senaste dagarna sagt pa-ppa hela dagarna långa. När M är i badrummet tex, står hon utanför o ropar: pa-ppa?, pappa? så sööt. M svarar:Jaa, Loowa? :) hon säger mammamam ibland, men inte rent mamma. Jag längtar! Det kommer nog snart som alla andra ord. Hon bubblar som satan nu, långa ,långa utläggningar.
Idag när vi la henne, så bröt vi ihop. Det lät så roligt. Kan inte återge vad hon sa, men det lät mycket roligt. Både jag o M började skratta. Då skrattade hon också ;) haha! senn var M tvungen o gå upp för han skulle iväg på träning, så han smög ut. Då tog Lowa ur nappen och började ropa på honom, pa-ppa?, pa-ppa? inte lätt att gå då :) det låter så otroligt gulligt när hon säger det! kommer väl dö när hon säger mamma kan jag tänka mej.


ena benet i! :)




en tröja på benet ;)





På förskolan, hade de haft gympa idag. Då måste man ju naturligtvis ha det här hemma också! <3








dans till Mora träsk. Lowa hoppar som en liten studsboll :)



Imorrn eftermiddag/kväll är vi bortbjudna till ett par kompisar på fredagsmiddag! ska bli myyys :) Lowa har saknat dig Jannike! ;)

Ikväll tänker jag inte göra ett skit. Något som jag gör alldeles för sällan. Jag är klar med arbeten till skolan som ska va inne om flera veckor och jag tänker bara lägga mej här i soffan o slösurfa lite på nätet tror jag :) M är som sagt på innebandyträning.

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0