Helgen

Hejsan!

igår var jag ute på koriander med dezi! :)  Det var en kul kväll som avslutades med hamburgare på BK, senn cyklade jag hem o trodde jag skulle förfrysa fingrarna av mej, trots vantar!!! SHIT va kallt det vaar. Tack för en trevlig kväll.






Annars har det varit rätt lungt i helgen. I fredags fick snosen bli ledig från dagis och vara hemma o skrutta! minns nästan inte vad vi har haft för oss, men här kommer lite blandade bilder från helgen iallafall :)




Kompisen Julia och Lowa dansar ;)


dricka hemmagjord smootie, själv!


fredagsmys till petsson o findus :)


på liten tur med dockvagnen ;)


smootie!!


Nu ska jag lägga mej o vila lite i soffan, medans Lowa sover en liten stund till.

Ha en trevlig söndag nu! ikväll ska vi beställa pizza :))

Kram


Kommentarer
Postat av: Jannike

gud så söt hon är lillan!

Jag och andreas har pratat länge om att bjuda tillbaka på lite mat framöver om ni har lust?

ha en mysig dag o njut av bakispizzan! ;)

2010-01-31 @ 15:47:11
URL: http://dodis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0