Jobbigt för mammahjärtat

Fy fasiken alltså. Första lämningen på dagis idag. Lowa var ledsen. Det var mamma också efter att hon hade gått...Till Lowa log jag & sa "glatt" 

- hejdå Lowa, mamma kommer o hämtar dej senn". Lowa grät mer än någonsin..

Nu ska jag gå o hämta hem henne om 45 minuter, skönt! tur att hon har världens gulligaste inskolningsfröken som tar väl hand om henne! :)

Jag ringde efter 20 minuter och kollade hur det gick, då hade hon fått sin napp och snutte och satt o gossade i Annas knä :) vid tio skulle de ha sång och musik, det älskar Lowa. En pedagog skulle spela gitarr :)



                     Mammas TOKfia!!! :) Jag SAKNAR dig nuuuu <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Loket, var ligger det? ;)



Jo, hon går 15 tim och det funkar jättebra! När man säger att hon ska till dagis blir hon jätteglad så hon verkar trivas bra faktiskt. Hur går det för er?

2010-01-19 @ 22:15:15
URL: http://missleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0