Mini julafton

Tjoho!!

Idag är det nån som har haft minijulafton iallafall :) Lowa heter hon.

det började med att hennes mormor o morfar ville ge henne en "börjapådagispresent" ja, nu skrev jag "dagis".. :)
En ny,fin overall fick hon. Hon fick en P.O.P overall i julklapp av farmor o farfar också, men hon behöver en varmare och nåt att byta med. Så här tjusig ska den lilla sessan spatsera till förskolan imorrn med mamma o pappa!



snygging! med EN moccsin..haha



jag fynda även en mössa på h&m till henne som passade overallen.

TUUsen tack! :)

Senn hängde det helt plötsligt en kasse på dörren! jultomten? nej, men världens bästa gudföräldrar! i kassen låg....snuttis! med stort S. Lowa vart mycket glad, även om det var en ren och osnuttad snuttis som kommit tillbaka. Hon sprang runt med den och åt på den som bara den. Grodsnuttis, slängde hon på golvet för tillfället..






jag känner igen dej..


jag älskar dej snutte!



Senn åkte jag o hämtade hem en dockbarnvagn till sessan. Tack för lånet Elin! :) Mycket uppskattat var det. Hon har dragit runt på alla sina dockor fram till läggdags här :) hon ÄLSKAR att pyssla om sina dockor. kamma,klä på, klä av (gärna 10000ggr..) bädda,natta dem. Häromkvällen ville hon natta nalle puh. Han fick låna ett gossedjur som snutte och hennes napp en gång! det är stort.



natta nalle puh.

För övrigt så är hon så go nu när vi ser på petsson o findus som ligger på canal+ deman. I inledningen så sitter hon och klappar händerna av förtjusning, senn så skrattar hon när de ramlar i filmen och när det kommer ankor.. det är så härligt när hon skrattar, man blir ju alldeles varm.

Nu ska vi se på "i en annan del av köping" jag o min käre sambo. Senn blir det nog natten.

Imorrn är det inskolnings dags, första dagen skulle nog bara vara lite info.

Dags att lägga fram Lowas kläder till imorron, det ska bli så kul! :)

 

                          Kram & godnatt!!


/Malin


Kommentarer
Postat av: Marcus

Även jag vill passa på att tacka Lowas gudföräldrar.

2010-01-10 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0