Mora träsk & temaredovisning

Hejsan!!

vi har fått ett litet Mora träsk fan här hemma. Hon fick en musik dvd av mommo o moffa i julklapp.. tackaar! ;P Lowa vet ju vart man trycker för att få på dvd:n och gör det allt som oftast. När jag satt å såg på familjen annorlunda, så blev det helt plötsligt mora träsk på tv:n istället. Missförstå mig inte nu, jag tycker att de är väldigt bra. MEN.. liite trött på låtarna för tillfället. Tror det går an o höra låtarna, mena att se dem om o om igen e väl sådär :) de är rätt könstiga ändå! :) men... Lowa älskar dem, så de får hänga med. Sätter man i en vanlig cd, blir hon jätte sur för att hon vill ha mora träsk. Hon står o försöker göra rörelser och hoppas o dansar.


Hm.. om man skulle sätta på lite Mora träsk (för en gångs skull..) :)


mitt uppe i nån dans ;) gull


Vi har börjat Lowas inskolning nu & än sålänge går det bra. Lowa gillar "sin" inskolningsfröken :) idag var pappa M med för jag hade redovisning i skolan. Imorrn ska jag med henne och jag tror hon skulle få äta själv där då.


Efter dagis var vi ute o gick en sväng, när hon hade sovit senn hade vi lite inne lek hemma.


Så här gör man med den här larven egentligen


....så här gjorde Lowa.
Mamma blir SÅ stolt.

själva "pinnarna" gav hon till mej, de passade ju liksom inte. Har ju läst lite matte för förskolan den här terminen och man blir verkligen skadad. Man ser matte överallt & hela tiden ;)

Idag kom det hem ett paket från goboken.. till Lowas stora förtjusning :)




nej nu blir det farsen på 4an, potatisklyftor & dipp å en varsin punköl :) sessan har redan somnat

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0