Snuttis!!

Som vi letat.. ringt bergvik samt letat efter en ny. Inget resultat. De tillverkas inte ens längre, enligt teddykompaniet :( Tror inte hon saknar den så mycket nu, men bara synen av att se henne återfå den är värt besväret, men som sagt ingen framgång. Vi har tillochmed lagt ut en tråd på familjeliv.se om nån vet någon affär som säljer, så kan man ju be dem få den skickad, men icke?

Men så... sms:ar världens bästa gudmor:

"ett stycke snutte filt inhandlad i liten butik i sunne :)"

Marcus och jag blev överlyckliga!! ;) vi hade nog gett upp hoppet.

Hoppas hon blir lika glad som hon blev sist i höstas när hon hade slängt den på backen på herrhagen och någon vänlig själ lagt upp den på en buske:

 

Igår var jag o Lowis på besök hos mormor o morfar. trevligt! åt hemmagjord pizza, drack vin & såg på premiären av lets dance :) Lowa var med då också.. såklart. Hon somnade faktiskt strax före tio. Å håll i er.. hon sov i sin resesäng från tio till kvart i sju på morgonen, utan att vakna en enda gång!! hon brukar alltid sova emellan oss annars. Jag sov dessutom kanon bra jag också! så när hon satte sig upp kvart i sju, såg jag min chans till att vända rätt rutinerna som blivit lite knas under jullovet. Såå kanske vi kan få en sovande prinsessa ikväll?

hon somnade i bilen hem från mommo o moffa och sover fortfarande, så det här bådar gott :=) återkommer om det imorgon..

 

Ha en trevlig lördag nu. Vi ska ner o kika på några gossiga mockasiner till Lowisen senn. Hon börjar ju förskolan på måndag. Det är nästan så jag måste nypa mej i armen för att förstå att det är på riktigt? känns så overkligt. Ska vår lilla tjej börja förskolan? kommer kännas som omvända roller att komma som förälder till förskolan dessutom, men säkert super nyttigt!

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med dagis! Var ska hon gå? :)

2010-01-10 @ 20:04:12
URL: http://missleah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0