Lek

Hej!!

Dagen startade med sovmorogn för min del, sen blev det en lunch på MAX :) Lowa gillar bara pommesen... det var en utklädd tiger där som delade ut ballonger, myckert intressant tyckte prinsessan. Hon satt o vinkade och slängde slängpussar till han hela tiden :) hihi.

Sen sov jag o Lowa middag i 2 timmar.. hehe. M försökte väcka oss efter en, men utan resultat, så han lät oss sova vidare. Förmodligen har vi en tjej som lägger sej samtidigt som oss idag, men så kan det va ibland. Det är ju trots allt sommarlov för oss tjejer nu :)

På eftermiddagen har vi vart i lekparken där vi bor och vi har nu käkat lite fruktsallad.

M står i köket o lagar kyckling, pasta och currysås och jag o Lowisen ser på Happy feet.. dock får jag spola emellanåt, då den e lite läskig ;/

Imorrn kommer faster Michelle och Jacob på fikabesök, och sen blir vi utmanade i minigolf av Lowas mormor & morfar. Bered er på STORstryk!! :)

Ha en trevlig lördagskväll nu hörrni!






Käraste.


Kommentarer
Postat av: Connie Hansen

Så söt hon är,vilka ögon.

2010-08-03 @ 17:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0