Long time, no see..

Hello!!

Har haft fullt upp med både det ena och det andra. Nu är ena jobbet för sommaren avklarat. Det är ett sånt jobb jag kan tänka mej ha även om jag har semester, jobba två veckor och ha hur kul som helst. I fredags hade vi avslutningsfest för gänget och det var skit kul!! shit va kul. Cyklade hem runt 02.00. Det var då banne mej inte lika roligt på lördag morgon, konstigt nog.... men efter en dusch och diverse, styrde vi kosan mot ulvsby och passade katten och kaninen. Lowa bada i både pool och vid stranden och var mäkta nöjd.




SKÅL!!




winners..


and losers...



Nu har jag börjat mitt nya jobb för sommaren, simlärare i gapern. Underbart! har gjort första dagen idag, och det kändes kanon.

På eftermiddagarna brukar jag och Lowa hänga vid en strand här i närheten och det är succe varje gång, tills jag bestämmer att vi ska åka hem....








hemkommen från ett kvällsdopp!



Tjing tjong så länge..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0