Lekstuge fix

Hej!

igår var vi ute hos min mor hela dagen lång å mådde gött. Hääärligt att springa ute i en trädgård hela dagen tyckte nog Lowa.. längtar SÅ tills den dagen vi skaffar ett eget hus! :)

Lowa fick en hel uppsjö av kläder av momma (och Offa) som hon fyndat!! Tusen tack! Vi fikade och lekte. Senn kom jag på den briljanta ide'n att städa ur lekstugan, ¨så att unge fröken kan vara där o leka :) den var förnärvarande fullt med annat.. så.. när Lowisen somnat körde jag i 180 och grundstädade & fixade. Mamma kom med mattor och lite leksaker. Det är inte riktigt klart än, ska försöka fixa lite möbler som spis å lite sånt, tavlor på väggarna och annat fix, men det får bli efter som :) pappa skulle fixa iordning trappen, så hon får som en liten uteterass där, hihi.

jag gjorde det tråkiga igår kan man säga, nu är det bara det roliga fixet kvar :)


röjning pågår...


myyyys




här inne har jag själv lekt ;)



Nu vaknade skruttan här, så blir mer skrivande en annan dag. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0