Sov på min arm

Hej!

Först och främst: Välkommen vackraste Lucas till världen! Lowas allra första kusin har kommit till världen och allt har gått jätte bra. Vi längtar tills vi får se underverket. Först ska den nya familjen få tid att bara vara och lära känna varann, sen är Lowa förkyld också.. men vi LÄNGTAR efter dig Lucas <3 Grattis Nisse & Lotta! starkt jobbat :)


Skruttan vaknade nyss ute i vagnen och var alldelles ledsen. Tog upp henne i min famn och satte på "sov på min arm" på spotify med Carola. Hon somnade i min famn som en stock. Som på den gamla goa bebistiden! åh, lovely.

Hur som vill jag verkligen rekomendera den här skivan. Finns som sagt på spotify. sms:a min "svägerska" och tipsade, men den hade hon redan! ;)


Ett litet smakprov..



KRAM på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0