Stor tjej

Hej!

Vill så gärna fota Lowa i studio, men den här månaden finns det inte pengar för det, så jag agerade lite fotograf..hehe. Svårt som bare den.. vill ha en stoor förstoring ovanför hyllan i vardagsrummet!
Hon vill inte sitta still heller den lille fisen ;)




Jag bestämde mej för att göra om i Lowas rum igår, försöka göra det större. Det slutade med att hon även fick en "vanlig" säng. Ena sängsidan på spjälsängen går att ta av, så vips (eller snarare efter mycket krångel, då även Lowa skulle vara med o skruva) så hade hon en barnsäng ;) hon såg ut att trivas dessutom.





Hon fick välling, vi läste bok och jag låg intill henne nedanför och hon SOMNADE :) efter lite lek och pill med alla spjälorna.. :) hon sov som en stock och vi gick o la oss runt halv elva trötta som bare den, då hörde vi nån som kom tassande ;) resten av natten sov hon hos oss.

Igår var Lowa på Ikea & hade lunchdate med kompisen Elliot! Kötbullar och mos stod på menyn ;) det var tydligen REA där, men det märktes knappt. Inte mycket de reade ut inte?




kan verkligen inte bstämma mej för om jag är nöjd.. är inte riktigt klar iallafall. Det blev mer yta nu iallafall.



Trevlig lördag på er!


Kommentarer
Postat av: mommo

Det blev jättebra tycker jag!! Kram mamma

2010-03-14 @ 12:00:34
Postat av: zanna

Åh, va bra det blev med sängen! :)

Tur att vi kom på att ni hade en sån säng.. ;)

Önskar att det gick att göra så med Elliots, men det sitter där den sitter tydligen, haha.



Kram!

2010-03-14 @ 21:00:56
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: malin

jag det var tur det!! :)



haha, du får såga lite zanna ;)

2010-03-15 @ 09:23:47
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0