Nytt till samlingen

Hejhopp!!

För en tid sedan gick jag med i en barn bokklubb. Man fick super bra premier, senn tänkte jag gå ur. Det fick man inte, jag var naturligtvis tvungen o beställa 2 böcker under ett år ( inte så farligt kan jag tycka) Det ringer en säljare och man får beställa vilka böcker man vill ha under året. Jag beställde bara 2, men hon försökte verkligen få mej att köpa mer, såklart. Dit jag vill komma var att det blev två st. barnkammarböcker ytterligare till samlingen:








En bok dyker in i Juni och en i sep. Det kan ju bli en sommarpresent och en 2års present! ;)

De kostade 150:- styck och jag tyckte det var ett bra pris, då de brukar ligga runt 200.. men när jag går in på nätet o söker nu, ser jag att dessa böcker ligger runt hundringen.. för de är i ett litet mindre format och har ett mindre omfång.. :( happ.. det syntes ju inte. Det blir nog bra ändå. Lowa älskar dessa böcker. Nu om kvällarna är det den silvriga med sånger som gäller. Jag tänker mej att man ka sätta upp ett par tavlelister i hennes rum och ställa upp alla barnkammarböcker på! ja,det blir bra :)


Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0