övernattning


Hej!

igår var vi bjudna till vänner i kristinehamn. Där blev vi även över natten :) Lowa var alldeles toklycklig när hon vaknade i morse o hörde Alva o Edith busa på nedervåningen :) god mat och gott sällskap. Sanna och jag passade även på att cykla in till centrum o ta en varsin öl, för att sedan cykla hem igen. trevligt!!

de bor i ett kanon fint område, som är väldigt barnanpassat. För några år sedan kunde vi ha köpt ett radhus där för 85.000 ca.. nu låg det på närmare 300.000, snacka om ökning.



Lowa hos Alva & Edith (tröttskrutt)




Sanna o Alvis




Lowa och Edith mumsar korv! :)


När vi kom hem, sprang Lowa in på sitt rum och lekte med alla sina saker.


dansa min docka..


hårspänne tillomed...det är inte dåligt dä :)


Hon vägrar o lägga sej om kvällarna nu..hon blir heeelt hysterisk. vi har fått sövt henne i bilen 2 nätter i rad nu. hoppas verkligen det är något övergående. Det är samma visa vid middagssovningen. Fast då var det mer att hon ville ligga o somna i vagnen själv, utan att jag höll på o vagga och vyssa å ha mej, då blev hon oxtokig..hon ville bara att jag skulle gå.. då somnade hon. Funkade dock inte ikväll..

när jag satt in henne i bilen gav hon snuttisen sin napp å sa Mmmm :) goding! jag sa: va go du är mot snutten, då kramade hon om snutten o pussa! ;) "donatt" sa hon också...


Nu ligger hon i sin säng o ja undrar just va hysterisk hon kommer bli när hon inser att hon faktiskt somnat..ja det blir ett senare problem..bäst att inta sängen nu.

Till veckan blir det plugg hela veckan..

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0