Välkommen "Harry"

Hej på er!!

först o främst vill jag säga stort grattis till Jannike & Andreas, som fick en son i natt. Äntligen ville han titta fram!! :) Harry har han kallats i magen, vi får se vad det blir :)



Idag har lilla familjen haft en toppen dag. Den började med utelek för "lillälskling" & "storälskling" medans jag powerstädade här inne. Efter det åkte vi bort till Sylvi & Julia. De var på 4h, så vi åkte dit och joinade.




"kacka" :)


Våra älskade ungar!! tog varann i hand å gick i kikade på "kackan"...aaahh :)


senn åkte vi hem till dem och lekte på deras grymma uteplats! där finns typ allt.




gullet mitt

Vi blev sedan bjudna på korv med bröd och barnen lekte SÅ bra. Inga dumheter, bara bra lek. Hur härligt!? knappt så vi ens behövde kika in på Julias rum, vi gjorde det mest för att vi var så nyfikna ;) När vi skulle åka hem ville deras pussar & kramar till varandra aldrig ta slut. hihi. Man blir lycklig i hjärtat, det blir man.

Vi måste ses snart igen.

När Lowa sov middag, passade M och jag på att pressa på ballkongen!! gööött.

Senare tog jag mig en springtur och det var sååå skönt. dessutom har jag börjat på diet idag :) inget bröd,potatis,ris och pasta nu. Och 2 dagars löpning och 2 pass gym är tanken.


mitt mellis


Ha en bra kväll hörrni!


Fredagsmyser i fredags ;)

Kommentarer
Postat av: Jannike

å vad söt du är :) hoppas ni vill komma o hälsa på snart!

2010-05-08 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0