Vintage stories på Kappahl

... har jag blivit kääär i :) Lowa bara måste ha nån av dessa klänningar till midsommar! men jag kan ju inte riktigt bestämma vilken..tror jag gillar den första mest, men cupcakes klänningen är ju såå fin också, men den första känns mer midsommrig :) 

                                                               
                            Vilken är er favorit?




 




 

  Det är ju så vackert.

Vill ha något liknande själv också! det hade varit sött. Det är ju snart rose collection på kappahl också...då skulle man ju egentligen köpa sej en klänning också..mycket fint o somrigt

Well, well det är ett tag kvar till midsommar. Mycket som ska hinnas med innan dess, inte allra minst i skolan. det är rätt mycket nu, men det känns som att jag ligger rätt bra till ändå. Har nästan gjort klart ett arbete som ska vara inne om drygt 3 veckor :) känns bra. Min grupp lämnade in vårt mattearbete i torsdags och igår fick vi besked om att vi var godkända!! kul.

Valborg var det igår också.. inget vi firade iår. Lowa somnade rätt tidigt och det var inte läge att dra iväg till nån brasa. Får bli nästa år. M och jag tog iofs oss en varsin öl, det får vara vårt firande! hihi

Idag har vi varit ute o en park på förmiddagen, men det blåste så väldigt så det var inte så skönt... nu sover princess o sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. Vi har ingenting planerat iallafall :) kanske vi premiär grillar ikväll? hade ju vart kul med sol när man gör det iofs...


Ni får hadet så bra hörrni!

Kramkram o lämna gärna en kommentar om vilken klänning ni tycker bäst om <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Den nedersta helt klart :)

2010-05-01 @ 12:08:05
Postat av: Lotta

Gillar också den nedersta med matchande hårband =)

2010-05-01 @ 15:32:15
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Madde

Den nedersta är jätte fin, men den med cupcakesen på är också supergullig! :) Svårt val det där ;)

2010-05-01 @ 19:33:34
URL: http://olssonandersson.blogspot.com/
Postat av: mamma

Den längst ned är finast till snuttan.Då kan du köpa en klänning med rosor oxå! Kram mamma

2010-05-01 @ 19:48:10
Postat av: Lowas mamma

kanske får bli den nedersta då :) har faktiskt en med rosor på..hihi :)

2010-05-01 @ 21:58:42
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Linnea W

Den nedersta är ju bara sååå fin! Tänkte jag ska köpa den till Elin så hon kan ha det på ett bröllop vi ska på framöver.Den med cupcakes är ju oxå gullig :)

2010-05-01 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0