Back!

Hej!

Nu är jag tillbaka (tror jag) examensarbetet har fått stämpeln G, det är vi väldit glada för! :) nu kanske det kan bli några fler inlägg här..

drog dock igång med en ny kurs i måndags. Specialpedagogik. Väldigt intressant, men en hel del att plugga även här. Tanken är att vi ska sitta runt jul o skriva en rapport.. hell no tänker jag och kommer skriva den nu de här närmsta två veckorna.. i juletider ska man inte behöva sitta vid en dator o plugga.. Lowa vill julmysa, julpyssla,julbaka osv, så det ska vi göra :)

Det har hänt ungefär tusen saker senn sist, men slänger in några bilder på liiiite av det istället...

Först och främst: Magen nu i V.21 ;) Jag mår toppen (precis som med Lowa) än så länge... och så här ser magen ut just nu..




Vi hade Jannike, Andreas och Lennon här på fredagsmys för några helger sedan :)




varit och hälsat på Mammo & Moffa


haft klippning av Puh!


haft en sjuk sessa.. :( ögoninflammation it was...




mäta upp ris..

Har använt kameran väldigt dåligt senaste, ska bli bättre..

Idag ska jag plugga fram till 11, då ska jag få slingor och klippning av mitt hår! gött, då slipper man ha mössa på sig i skolan hela dagarna :)


Ha det gott så länge, så hörs vi snart igen.

Kram



Kommentarer
Postat av: Linnea

Börjar bli lite mage nu, härligt :) Hoppas allt är bra! Kram

2010-11-11 @ 14:26:29
Postat av: Karin

Mysigt det är när magen växer!!!Grynet buffar och rör sig i magen jätte mycket!:)

Ha en mysig kväll!

Kramar

2010-11-11 @ 15:48:26
URL: http://shoegalnogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0