Måndag

hello

Tog ett litet break från pluggandet under en del av dagen idag. Jag plockade fram lite bebiskläder och kan väl konstatera att "lillebror" inte behöver gå naken den första tiden iaf :) även om det såklart är klart att köpa nytt också :)



Resten av dagen har jag skrivit en bokrecension till skolan och plockat och grejjat lite här hemma.

På onsdag ska Lowa vara ledig och vi ska skjutsa mormor o morfar till karlstads flygplats. Innan ska vi äta lunch på max med dem, för att sedan köra dem till flygplatsen, där de ska åka till gran canaria...(inte ett dugg avundsjuk...)
Lowa ska se lite på flygplan innan vi åker mot stan igen. Då ska vi möta upp hennes kompis Julia och åka till badhuset. Det tror jag kommer bli en höjdardag!

Lowa testkörde föresten syskonvagnen idag... hon trivdes bra. det är banne mej ingen liten vagn dock.. men man vänjer sig nog. Tänker använda den om man ska gå på långpromenad med bägge barnen, ner på stan m.m.
När vi bara ska upp till förskolan, affären får Lowa stå på ståbrädan som vi fäster på den gamla vagnen.



När jag en kväll sa - Lowa, mamma älskar dig!  svarade hon: - Owa åsso älkar!
det värmde ju hjärtat kan man säga..!!


så här såg det ut för en liten stund sedan... haha lite trångt åt pappa M.. :)

Nu ska vi snart ta kvällen och natta liten.

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0