Lillebror

Hejsan!

Då har vi varit på det rutinmässiga RUL. Helt underbart. Man blir ju helt mållös när man ligger där... våran lille bebis var inte så aktiv just för tillfället utan låg mest o myste i mammas mage såg det ut som :)

Jag tog ett kallt glas vatten och hoppade runt lite, till sist så vända HAN på sig och vi fick ett ltie bättre foto & kunde samtidigt få konstaterat att det till stor sannorlikhet är en liten lillebror! vi hade bestämt oss för att ta reda på det den här gången. Vi gjorde det inte med Lowa, men nu ville vi det. Kul med en av varje då ;)

vi blev ( som jag misstänkte) tillbakaflyttade en vecka. Så nya BF datum är 26 mars 2011



Prinsen :)






Lyckorus just nu, så då passar det bra att skriva den sista ändringen i mitt ex.arbete, så ska jag sända iväg det till min examinator idag! skönt att bli av med det. Då väntar opposition nästa vecka, sen är det förhoppningsvis över detta.. då ska jag försöka blogga lite mer.. Senn väntar sista kursen innan examen! Hallelujja!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Grattis Malin!! =)

2010-10-19 @ 10:38:19
URL: http://sophiajanson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så kul med en lillebror :) Skönt att allt såg bra ut!

2010-10-19 @ 12:41:48
Postat av: Linda Stenbäck

Ett jättegrattis! Vad mysigt med en av varje :-) Kram

2010-10-19 @ 22:54:22
Postat av: Connie Hansen

Så skoj att det blir en pojke.HA det bra/Kram

2010-10-20 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0