fullt upp

Hej!

ja fullt upp är det.. jobb, ex.arbete m.m m.m.. :) men det är kul, så man ska inte klaga.

idag kan jag dock inte jobba känner ja, MÅSTE skriva mer på arbetet, så man kan ta helgen sen med gott samvete.

Vi håller på o gör om lite i vårt sovrum och Lowas rum, bilder kommer när det blir klart. Lowa har en ny säng efter min kusin ;) hon sover som en stock. Första natten sov hon hela natten, inatt kom hon in till oss vid 3.
Skönt att kunna ligga brevid henne i sängen när man nattar, istället för på golvet också :)

Nej, men om man skulle ta tag i dagens to do!! 1. Ex.arbetet 2. en SNABB tur till Ikea...



Badprinsessan!


innan förskolan imorse.. laddar med bollis och vindruvor!


När blev min bebis SÅ här stor????



Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Stora tjejen :) Snart 2 år ju?!

Hur går det med ex-arbetet? Är det lika läskigt som man tänker innan? Jag är så nervös :) Kram på er!

2010-09-17 @ 11:33:55
Postat av: Therese

Hon borde komma hem till oss och lära Leah bada. Hon totalvägrar!!!! Spjärnar emot som bara den och gallskriker.

2010-09-17 @ 12:19:33
URL: http://missleah.blogg.se/
Postat av: Andrea

Vad lik mamma hon är! Åh vad härligt med en liten bäbis igen, jag längtar redan efter att få ha en nyfödd stjärna igen! Hahaha fast jag få nog lugna mig lite! =)

2010-10-07 @ 15:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0