Söndag

Hej!!

Det har förmodligen hänt en hel del sedan jag skrev sist. Idag startade vi dagen med familjegympa på friskis, superkul. Sedan tog vi lunch på subway och inhandlade en solstol till mac, som invigdes med sol på ballkongen medans barnen sov :) tror att jag kommer hänga där imorrn faktiskt :)

Jag o Lowa tog en cykeltur ner till bibblan nu för en stund sedan och lånade lite nya böcker. Tänkte vi skulle försöka komma in i lite rutiner igen och då kan nya böcker vara en god ide..? vi får väl se.. Nu är hon och pappsen och handlar middagen. de cyklade de med :)


Min lilla prinskorv


ÄLSKAR ER!!!

Annars ska de små bada idag & vi hoppas på att få några minuter fria ikväll ( det var längesedan)
Ha en härlig söndag, det ska vi ha!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0