Teater

Hejsan!

På lördag ska vi på barn teater/musikal på Arenan hela familjen :) ska bli så kul!! hoppas bara att Lowisen uppskattar det också..hehe. Grodan blir glad heter den och är baserad på barnböckerna om grodan. Vi var till bibblan igår och lånade några, så hon blir lite van honom :)



Annars har jag hunnit med att ta min förskollärarexamen :) fruktansvärt skönt. Har jobbat som vikarie sedan den 21 jan med jobb varje dag, så det känns gött. Inväntar dock fortfarande mitt examensbevis ( så jag kan få min rätta lön....!)


några bilder från min dag. Lowa hade suttit o klappat händerna i aulan! :)


sedan bjöds det på god mat och fika hemma hos mina föräldar :)


paketöppning! fick så mycket fint :) tusen tack. Lowa öppna MITT halsband och konstaterade att "det är bara min!" haha, okej..??


Annars är det bra och jag tror vi längtar efter "lilleboor" allihoppa! lowa tror han leker med leksaker därinne ;)

Kärlek <3

Eftersom det var så längesedan jag skrev någonting här, får bilderna  lite tala för sig själva:


vi har målat med nya "särjerna"



teståkt "stoa vagnen.." fy fan va stoor den e...!! teleyubbisarna fick åxo åka med


byggt snölykta..



Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0