Bebismaggen

Hej (igen)


Kände att jag var tvungen att slänga in en bild på nuvarande bebismagen ;)


V.30 (31 imorrn) wohoooooo!!

Om jag får som jag vill i slutändan, så kommer "lilleboor" att heta: Wiggo.
Om det är en lilleboor vill säga OCH OM jag får som jag önskar ;)

Lowa & Wiggo, det känns som mina guldklimpar det.

Här har hon varit blöjfri hela dagen, förutom när vi var ner på stan en liten sväng. Det har gått över förväntan, liite kiss i trosan en gång bara ;)

Hon är rätt så kreativ vår tös:


detta är vad hon sysselsatt sig med senaste timmen.. vikt små, små figurer av papper.!!

För övrigt: inte en enda tendens till trots på heela dagen idag. Tack gud.

Trevlig kväll på er alla goda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0