Examensdags

Hej hopp!!

idag har vi köpt en ny overall till Lowis;


Himla fiiin!!

Det har hänt en del senn senast, jag är klar med min praktik och om en vecka exakt tar jag min förskollärarexamen! :) det ska bli skönt minst sagt. Där fick alla som inte tror att man kan skaffa barn och klara av studierna samtidigt. ( en liten i magen också dessutom) Det har varit lite tufft ibland, men så länge jag planerade och gjorde det jag skulle så har det flytit fint. Jag är grymt stolt faktiskt!!

Vi har haft lite fredagsmys här med taccos och till myys: "skruvar" och persikohalvor med glass.

sessan sover senn ett par timmar tillbaka och var supergo när jag la henne idag. "Jag älskar dej mamma!" sa hon och kramades hårt :) Guull

På söndag går vi in i V 31, det går huuur fort som helst detta och jag mår superbra (som med Lowa) det är jag såå tacksam för.

Nu ska vi fortsätta se på skavlan, ha en bra kväll!! kram

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Jätte snygg overall!!! ...För en rosa "nörd" som jag!!! ;)

2011-01-15 @ 10:34:27
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0