Bäbiiiiis



Hej!!

Nu har jag lämnat Lowa på förskolan för första gången på ca 10 dagar! det finns ett stycke lyckligt barn på förskolan nu iallafall!! välkomstkommite' i hallen fick hon :) o inte hade hon tid att säga hejdå ens.. ;) värmer gott.

Idag ska jag försöka vila upp mig. Gå till gripen står väl också på schemat, ta de sista proverna.

Igår satt lillskrutt och pratade med en docka inne i vår säng och kallade den för "lilleboor" - Nu jag läsa dej.. osv. Sött, så sött.

Imorse kom hon upp med dockan. - Så här ja hålla lilleboor, sen ja klappa! ;)


tröttaste, goaste prinsessan!!


Maggen v 39! 11 dagar kvar...?

Jag tror att han kommer komma den 20:e mars jag! vad tror ni??
längtar som tusan nu!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tippar på den 22e ;)



Mys ordentligt nu med Lowa innan lillebror kommer! :) och viiiila massa! Det behövs extra mycket nu ;)



Lycka till med allt!

Kram

2011-03-15 @ 10:28:44
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0