Barnens hus

Hej!!

ikväll har jag varit med min svägerska på babykväll på barnes hus. Som tack för att jag skjutsade henne dit, fick jag pengar att handla för. Hur gulligt??? tack snälla söta. Pyjamasar och bodys till lillebror blev. Samt en pyjamas till sessan och ett dinosarieägg (hon är lite besatt av dinosarier och landet för längesedan..)




Fynd till älskade lillebrooor, stars i like!!


v 37, 38 på söndag.

Har en lite märklig känsla i kroppen o magen nu...men det är säkert inget på gång..?

men bäst att bära över lowa till sin säng och packa färdigt BB väskan, ifall att...man vet ju aldrig med de små..!

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Tack vare dig han vi dit i tid å fick allt vi ville ha =) Å lillebror fick en lite större garderob =)

Landet för länge sedan... den är ju så sorglig! Lillefot, å nostalgi, min favorit när jag var mindre!

2011-03-04 @ 10:13:04
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilken fin mage du har! :)

Härligt med fynd och mys med familjen! :)

Hoppas lillebror kommer snart, men det va bf i slutet av mars va? I vilken vecka kom Lowa?

Trevlig helg!

Kram

2011-03-04 @ 13:45:12
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: malin

:) jag vet, hon har inte sett filmen, hon har en kortare version av en bok.



fia. tack! lowa kom 2 dagar innan. yes bf 26, vi får se :)

2011-03-04 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0