Bättringsvägen?



Hej!

Nu är jag endast 3 dagar bort från mammaledighet... känns bra.

Här trooor vi att Lowisen är på bättringsvägen. Hon hade dock hög feber inatt, men har hittlis varit feberfri idag. Nu sover hon, vi får se hur hon mår när hon vaknar.

Lowa börjar på 15h till veckan, det känns riktigt bra. Dels att kunna välja lite själv, att bara kunna ringa till förskolan på morgon och bestämma att vi blir hemma idag istället, om man känner så någon dag :) dels att slippa väcka henne på morgonen! Vi fick 9-15 tis, tor nästa vecka och 9-15 mån, ons, fre veckan därpå. Tiderna gäller varannan vecka och vi är mycket nöjda med det schemat. De första 10 dagarna som bebisen kommit och Marcus är hemma, kommer Lowa (självklart enligt mig) vara hemma med oss.

Förövrigt så har vi världens bästa förskola och det känns så grymt bra i hjärtat!!

M hade maaasssor med kort i sin telefon som jag tänkte dela med mig utav, när vi var på minisemester i eskilstuna i somras tillexempel:



kvälls promenad




crocodiles




nu i vintras..


å i somras... :)


Nu vaknar lillfisen här, kram på er sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0