Gull

Tjoho!!

Idag har Lowa varit ledig och vi har hunnit med en hel del.. vi har varit ute o lekt i en lekpark på förmiddagen, sen bakade vi bullar och städade lite här hemma, en hel del lek däremellan också. När M kom hem skulle det busas och lekas kurragömma. Jag åkte ner till VC för o få ordning på min grymt täta näsa. Har ont i halva ansiktet o huvudet.. hoppas bara det släpper nu,med den här sprayen..!!!

Annars ska skruttan till förskolan imorrn och jag ska bara vila upp mig. känns skönt faktiskt.


detta gjorde hon själv, det är knappt så vi kan.. :) men så tappade hon det sekunderna senare, stackars!!




Nu tar jag natten! ingen bebis inatt,tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0