Mammaledighet

Heeej!!!! Nu tar jag mammaledigt! och väntar in lille prinsen vår <3

Nu har Lowisen varit feberfri 2 dygn och kvällen igår spenderades i goda vänners sällskap :)






A-a-amigo!! Lowa är helt extas varje gång det börjar :) - Hugo, dä' ä' a-aigo!!! ;)

Förövrigt så är det "myrorna och elefanterna" som dominerar här hemma på dvd:n. Lowa söller på L och mamma söller M säger hon :) De jobbar mycket med siffror och bokstäver på förskolan nu och det märks tydligt på intresset. Igår när vi var ute i köket och grejjade, delade hon upp jordnötsringar i tre (nästan) lika stora högar på bordet till oss tre, utan att vi sagt till henne och göra det. Man blir så stolt i hjärtat. STOR tjejen.



snart står jag här igen....!!!





Har ALDRIG varit lyckligare


Ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Åh vad jag önskat mig den lustgasen tidigare!!! =)



2011-03-12 @ 10:28:00
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0