Sjukis

Hej!!

Vi har haft en rätt så lugn helg. Jag fick nog nån lindrig släng av magsjuka? i torsdags och Lowa fick feber och hosta i lördags natt. Spydde en gång gjorde hon också (kankse av det höga febern?) ingen som vet.

M är hemma och vabbar idag iallafall och jag ska snart göra min sista jobb vecka innan mamma"ledigheten" :) som jag längtar.


sjukisen igår.. ;)


sjukisen igårkväll


i löragseftermiddag passade vi på att städa, alla var med :)


Lowa & jag tog badrummet  ;)


:)

Annars har vi haft en lugn och skön långhelg utan tillstymelse till trots! inte en protest, sen onsdagseftermiddag..
skönt. Världens goaste har vi då nämligen :))

Hon fick ett dinosarieägg igår, som ska läggas i vatten och efter nåt dygn kommer det att kläckas en dinosarie! hon har börjat gilla dinosarie sedan hon fick den här boken;


"sarie boken" :)


ser ut så här nu! spännande värre!

Nu ska jag sätta på kaffet åt min man, som ligger o snusar ihop med Lowisen. Sen äta frukost, hoppa in i duschen och åka till jobbet. Sista veckan, nu KÖR VI!!! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: zanna

Hehe, ett sånt dinosaurieägg köpte vi till Elliot också - mycket uppskattat! :)

Hoppas ni kryar på er, och att din sista jobbvecka blir bra! :)



KRAM

2011-03-07 @ 08:41:20
URL: http://klemsi.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Naawh... sjuk igen =( Hoppas veckan går fort för din skull =)

Kram!

2011-03-07 @ 12:04:21
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Fia

Usch tråkigt att va sjuka! De har vi med varit.. :(



Vilket spännande ägg, vart köper man ett sådant? Skulle nog uppskattas av vår lilla fröken..

2011-03-08 @ 12:06:56
URL: http://fisfia.blogg.se/
Postat av: Malin

Fia: På barnens hus ;)

2011-03-08 @ 13:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0