Söndag

Hej!

är tröttare än trött och ska passa på att sova nu när skruttisen sover i sin vagn.

Jag har ju inte hunnit "boat" nånting medans jag jobbat, så det är vad jag tar igen nu i helgen.... igår var det bla förrådet som fick sej en omgång!! hej foglossning efter det.. med det släpper nästan med en gång, tur..

Idag tar jag lite utrymmen, garderober etc.. men som sagt, nu ska jag vila lite :)

igår såg vi på melodifestivalen :) lite glass med melon på det.




hon ville se när pojkarna o flickorna skulle sjunga,men sen ändrade hon sej och ville se på "pinerna" istället. - Ja hör inte! ropar hon, så då fick det bli hörlurarna.. soffläge för oss ;)


hon ville så gärna att vi skulle sätta ihop babygymet, så hon kunde testleka det... :) hehe

Nej, lite vila nudå.. kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Är hon helt blöjfri nu?Vi försöker med melvin men såfort de är nåt kul så glömmer han av sig.Han tar dock av sig själv åh kissar på pottan men då har de alltid kommit lite i blöjan.Kanske har nåt tips? :)

2011-03-14 @ 09:54:02
URL: http://maddebadde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Madde: Mja, ibland när hon sover har hon och om vi ska nånstans där vi vet att det blir svårt att gå på toaletten. Kissandet fixar hon fint, men bajjet är svårare, då hon har lite problem med magen. Tror det kommer av sig själv när de är redo :) Kramkram

2011-03-14 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0