Tjohej

Hej!!

nu äntligen verkar det funka att lägga upp bilder igen. Fasen va kul! då ska jag bli mer aktiv.
Imorrn åker vi till Kristinehamns "Sannabadet" hela familjen, ska bli riiktigt kul. sedan ska vi spendera resten av dagen utomhus om det blir samma väder som idag :)


koncentrerad ;)


lillebooors hörna


lite kvällsdans med snutten förr, förra lördagen till mello :)


Lowa har varit hemma med pappa idag och de har haft det supermys. Jag har jobbat hela dagen och var bokad även imorrn. Men nu ringde de och sa att det var ett stort bortfall av barn imorrn, så jag behövde inte komma. Sååå... ledig dag med familjen imorrn som sagt :)))))

Uppdaterar igen ikväll :) först ska jag o Lotta på babykväll på barnens hus! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Kul att du är "tillbaka"!

Hoppas på fynd ikväll... Kanske du hittar nå mer till lillebrors hörna? =)

2011-03-03 @ 18:21:35
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Linnea

Mys med familjen är aldrig fel!! Tänk att du snart är tvåbarnsmor oxå :)Spännande..

2011-03-03 @ 21:55:27
Postat av: Therese

Hur var badhuset i Kristinehamn?

2011-03-04 @ 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0