Köp & sälj

Hej på er!

Bägge barnen sover sött för tillfället. Wiggo brevid mig i soffan & Lowa i vagnen ute.
Har blivit lite fast i ett forum på facebook.. olika köp och sälj sidor för barnkläder. Som tradera fast sanbbare auktioner. Hittils har jag ropat hem:


80:- (inklusive porto) sprillans nytt..


35:- (inkl porto..)

Kul med barnkläder just.. de används ju knappt och går ju därmed att använda igen :) Nu ska jag bege mig mot källaren och börja fota Lowas kläder som inte lille Wiggo kommer kunna ha (och kläder som han redan hunnit växa ut) Nu när vi har fått våra två skatter, kan man ju börja rensa. Sparade ju alla Lowisens kläder ifall vi skulle få en tjej till :)

Annars är det lungt här. Lowas värsta trotsfas har lagt sig för tillfället och vi har underbara dagar tillsammans. Wiggo somnar runt 23.00 och vaknar inte fören 03-04 nån gång för mat, nästa är vid 7. Så har det varit ända senn han föddes och jag ber till gud att det fortsätter...haha!

Här har ni gofisen!! :)





KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0