Mysigt

Hej på er! ( om några av er är kvar??)

jag o barnen har haft en lugn, mysig förmiddag idag. Hoppas dagen fortsätter så också. Det är nämligen inte helt självklart alla gånger med en 2,5 åring i familjen. Tur det fort går över iaf ;) Vi har haft min farmor på "elva kaffe" som det så fint heter. Sedan har jag o Lowa (mestadels) suttit ute på ballkongen o lekt med hennes lego. Åt ute gjorde vi med, det tycker hon är så mysigt ;)





Jag ska verkligen ta mig tid att läsa manualen till kameran, men det hinns liksom inte.. men jag vill verkligen lära mig!!


Imorse såg det ut så här, i väntan på "pippi långstrump" på bolibompa ( som är morgonens höjdpunkt..)


börjar det snart..???


nu äntligen! ;)

Nu sover båda två, så jag ska ta min kaffekopp och sätta mig i solstolen några minuter, tills nån av dem vaknar.. :)


Kram på er & trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0