Rainy day...

och vi ställde in mariebergsskogen. Lowa har inte frågat om det heller, tur för mig! :) Vilket tråkigt väder vi har! "vi" (jag) bestämde oss för att möblera om i Lowas lilla rum istället, så att det blev lite större och jag är super nöjd. har lite fix kvar att göra, som jag tänkte ta nu när barnen sover :)



Senn lekte vi en massa & Wiggo satt super nöjd i sittern och titta på oss :)

Lowa lekte att hon stekta pannkakor, så då kom jag på att det fick bli det till lunch!




mumma!

Nu är bägge på väg att somna.. Wiggo i sin säng & Lowa i vagnen i "kojjan"..





Nu ska jag titta till dem, senn ska jag fixa lite här hemma! när Älskling kommer hem vid fyra, ska jag åka till gymet och träna :D härligt!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0