Vårfest

Hej!!

Igår hade Lowas förskola vårfest och de hade ett jätte fint och välordnat framträdande först, sedan var det en liten teater uppvisning och sedan vart det pizza till barnen och kallskuret & potatissallad med frukter till oss vuxna.
Lowa var så stolt att vi hade varit där och tittat på henne när hon sjöng och sa att det var "dättetul" hela vägen hem ;)


Mina pojkar




Ssh, jag hör hur det knakar..

Det var svårt o ta kort med en liten (onöjd) bebis på armen. Marcus filmade det hela, så vi har det på film iaf. Det var jätte fint och Lowa sjöng som bara den!! :D

Nu ska jag ta mitt lite försenade morgonkaffe på ballkongen, ha en bra fredag allihop!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Mys med vårfest!

Vilken fin bricka du har :) Var finns den att köpa? Blev ju riktigt sugen och kände att det var ett litet måste att ha en sån=)

Ha en fin fredag. Kram

2011-05-20 @ 21:44:19
Postat av: Anonym

det ska jag tala om jessica: netto, 39 spänn, men skynda dig var inte många kvar

2011-05-20 @ 22:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0